Over ons

De SMC | Sales Management Club is op 30 december 1968 opgericht als dé studieclub voor leidinggevenden commerciële functionarissen. Nu 50 jaar later kenmerkt de club zich nog altijd als dynamische studieclub, met daarnaast op vriendschappelijke basis informatie uitwisseling tussen managers uit verschillende branches en regio's.

Ledenavonden, seminars, social events en bedrijfsbezoeken vormen de kernactiviteiten voor de leden van de Sales Management Club. De sfeer is ongedwongen en warm. Naast het vergaren van informatie, klankborden met andere professionals en de vele vriendschappen die ontstaan vormt de Sales Management Club ook een gedegen zakelijk netwerk. 

Het ledenbestand van de SMC wordt met name gevormd door:

  • Directeuren, CEOs
  • Sales Managers
  • Marketing Managers
  • Zelfstandig ondernemers

Leden (m/v) bevinden zich in de meest uiteenlopende ondernemingen van MKB onderneming tot multinationals & instellingen. Er zijn leden die aan het begin van hun carrière staan en leden die er midden in staan en hun sporen in het bedrijfsleven reeds hebben verdiend. De gemiddelde leeftijd van de SMC leden is 42 jaar. 

Vraag jezelf het volgende eens af:

  • Ben ik ondernemend en leergierig?
  • Wil ik Sales & Managementkennis delen met anderen?
  • Hou ik van gezelligheid?
  • Heb ik behoefte aan een netwerk wat mij commercieel en persoonlijk voordelen biedt?

JA! Dan is het de moeite waard om je als introducé aan te melden voor de eerstvolgende SMC bijeenkomst. Ben je eens een avond vrijblijvend komen kijken of SMC wat voor je is en besluit je lid te willen worden, dan is de contributie slechts € 120,- per jaar. Per bijeenkomst wordt verder een all-in tarief gerekend van € 35,00 voor het diner en dranken.

Namens het Bestuur en de Raad van Advies ben je van harte uitgenodigd om kennis te komen maken op een SMC ledenavond.

Welkom en graag tot ziens,

       

Peter Dupain (voorzitter SMC)