Gastenboek SMC

                             


  • Geplaatst door Rien van der Linden
    In de eerste plaats nog van harte gefeliciteerd met het 50 jarig jubileum van uw club.
    Ik ben aantal jaren geleden lid geweest maar volg nog steeds de verrichtingen.Mooi om te zien dat het goed gaat en er ook verjonging is.

    Zou graag weer een keer aanschuiven om de sfeer te proeven en kijken of er verbinding gelegd kan worden met eventueel andere clubs, zie dit als uitwisseling en kennisvergaring.

    Hoor graag van u.

    Met hartelijke groet,

    Rien van der Linden
    06-20136624
    Bestuurslid www.devbn.nl

    André Minderman kent deze vereniging
  • Geplaatst door Toine Simons
    Na 35 jaar weer terug bij de SMC. Dit keer als gastspreker. De locatie en de sfeer is nog steeds inspirerend. Het publiek enthousiast en geweldig divers. Als ik zo naar het sprekers lijstje kijk, dan is er genoeg uitdaging voor deze kritische professionals. Als spreker heb ik genoten en een aantal leden hebben mij al gevraagd om binnen hun eigen team te komen inspireren. Gaaf. Dank je wel en ik kom zeker vaker.
    Toine Simons
  • Geplaatst door Alex Verstraeten
    De SMC is een enthousiaste groep mensen die op professionele en prettige wijze met sales bezig is. Erg inspirerend en fijn om lid geworden te zijn!

    Alex Verstraeten tel. 06-450 58 842 - a.verstraeten@terstrate.nl - www.terstrate.nl

    Tijdelijk directeur/senior manager, uitvoering van specifieke opdrachten en projecten. Begeleiden digitale transformatie. Klankbord voor en adviseur van directeuren, RvC en MT leden.

    Specialismen:
    General Management, commercieel/operationeel management, verandermanagement, digitale transformatie, adviseren, projecten.

    Klanten/branches:
    Handel/productie, food/feed/agro, ICT/technologie, bouw, installatietechniek, dienstverlening, huisartsen en apotheken.
  • Geplaatst door Tyno Koelewijn
    Mijn naam is Tyno Koelewijn en ben sinds begin 2018 lid van SMC.
    Het besluit om lid te worden is door de ervaring die ik heb opgedaan als gast bij een paar bijeenkomsten in 2017. Een informele sfeer, interessante sprekers en goed eten.
    Ervaren en beleven zijn ook zaken waar ik dagelijks mee bezig ben als manager bij Co-Creatie Buro. Een visueel marketing en communicatie bureau met liefde voor retail.
    Van huisstijlontwerp tot communicatie concept, van interieur concept tot een shop-in-shop of expostand; wij bedenken, ontwerpen en realiseren. Uiteraard in co-creatie.
    It ‘s all in the name!
  • Geplaatst door Koen Meeusen
    Goedemiddag dames en heren van het SMC,

    Gisteravond mocht ik jullie als gastspreker meenemen in mijn wereld van kunstmatige intelligentie. Ik heb genoten van jullie belangstelling en betrokkenheid bij het onderwerp, die duidelijk bleek uit de vragen die naar voren kwamen. Vragen die niet allemaal meteen van een pasklaar antwoord waren te voorzien, maar die wel tot goede gespreksstof leidden en mij weer helpen bij de beeldvorming van wat er leeft bij onze potentiële afnemers.

    Naast jullie belangstelling voor het onderwerp, heb ik me erg welkom gevoeld, waarvoor dank! Het bestaansrecht van de SMC is me duidelijk en ik wens jullie nog vele prettige en nuttige bijeenkomsten toe. Wanneer iemand van jullie concreet aan de slag zou willen met kunstmatige intelligentie, houden we ons natuurlijk warm aanbevolen
  • Geplaatst door Floris Hurts
    Op 21 november 2017 mochten Koos Woltjes en ik het verhaal van Business Revelopment vertellen: hoe organisaties hun productiviteit en innovatiekracht kunnen verbeteren door de kennis èn ervaring die intern al aanwezig is slimmer te combineren. Hoewel aan het eind van een werkdag, waren de SMC-leden een aandachtig publiek! En werden er uiterst relevante vragen gesteld, die ons weer helpen onze benadering verder aan te scherpen. Inderdaad: het gaat niet alleen om het innovatief benutten van de ervaring van oudere werknemers, maar ook om het (daarmee) supporten van de veerkracht van jongere medewerkers die in het spitsuur van het leven functioneren. Dank voor de 'nadenkers' die jullie hebben meegegeven! Ik heb SMC inmiddels ook aanbevolen aan een mogelijk nieuw lid.
  • Geplaatst door Tom van Maris
    Uitwisselen van kennis en ervaring in een ongedwongen sfeer, leidt vaak tot inspiratie en mooie contacten; dat hoop ik bij SMC te vinden.
    Ikzelf ben gepassioneerd over sales en marketing met inmiddels al 15 jaar ervaring in een internationale omgeving. Bij BakkerElkhuizen (onderdeel van Office Athletes) ontwikkelen we unieke oplossingen om de gezondheid en productiviteit van de digitale werker te verhogen.
    Leuk om eens kennis te maken en te horen waar jij mee bezig bent.
  • Geplaatst door Lex Moret
    13+ Jaar saleservaring vanuit verschillende branches en disciplines. Als accountmanager, commercieel manager en salesmanager. Altijd met groei en new business in de hoofdrol. Door een eigen beproefde methodiek te hanteren welke gebaseerd is op het simpelweg goed toepassen van de basisprincipes van sales, marketing & communicatie heb ik steeds forse commerciële resultaten kunnen boeken. Motto: “New Business is geen rocket science”. Ik ben lid geworden van SMC omdat het bij SMC echt gaat om met gelijkgestemde kennis delen, elkaar inspireren en elkaar verder helpen op professioneel vlak. Dat levert in alle opzichten altijd meer op dan de focus op leads en visitekaartjes vergaren.
  • Geplaatst door Jorn Copier
    Bij Guardian360 werken we aan het beste security platform ter wereld. Wij willen namelijk op een rebelse manier het internet veiliger maken voor iedereen. Mijn verantwoording ligt op sales en marketing.
    Binnen SMC wil ik graag nieuwe mensen leren kennen, leren van andere.
  • Geplaatst door Michel Bres
    Beste Peter,

    Hiermee mijn tekst als nieuw lid van SMC...

    Omdat Fred Rutgers meestal gelijk heeft heb ook ik SMC leren kennen. Met gelijkgestemden in een informele sfeer kennis opdoen en het netwerk uit te breiden zijn mijn redenen voor het lidmaatschap.

    Widgets ontwikkelt als creatief productiehuis websites, apps, en online platformen die te gebruiken zijn via alle devices; PC, tablet, smartphone, smartwatch en TV. Vanuit klantvragen zijn voor retail de ‘Academy’ en voor corporates de ‘University’ ontwikkeld; Platformen voor het trainen, toetsen, activeren en motiveren van personeel op afstand en het borgen van procedures.
  • Geplaatst door Estee Lasschuijt
    Bij Michel Oprey & Beisterveld natuursteen en keramiek b.v. ben ik verantwoordelijk voor de projectafdeling. Van advisering in het voortraject tot (after) sales aan het einde van het project.

    SMC spreekt mij in het bijzonder aan omdat het een diverse club is en de wisselende presentatie onderwerpen mij boeien.
  • Geplaatst door Eric van Wijhe
    Na kennismaking met SMC bij AFAS, ben ik enthousiast geworden over SMC en sinds kort lid. De inspirerende bijeenkomsten geven interessante inzichten, leuke gesprekken en waardevolle contacten in een sfeervolle omgeving.

    Bij OnMarc ben ik bezig met business development. OnMarc levert oplossingen voor bedrijven die alles willen weten van hun digitale bezoekers. Website, mobiel, social, streaming noem het maar op; OnMarc kan alle bezoeker-data vangen, in de juiste context plaatsen en koppelen aan de unieke bezoeker of klant. Bedrijven kunnen zich daarmee optimaal richten op de klant via elk beschikbaar kanaal.
  • Geplaatst door Maarten van Panhuis
    Na jarenlang lid geweest te zijn van JCI, was ik op zoek naar een netwerkclub waarbij persoonlijke ontwikkeling, kennis delen en gezelligheid belangrijke eigenschappen zijn. Na mijn eerste avond bij SMC was ik gelijk overstag. Wat ik zoek in een netwerkclub heb ik gevonden bij SMC. Zonder dat er druk is van het 'moeten'. Vooral omdat ik met mijn bedrijf IMPC bedrijven adviseer en ondersteun op het gebied van HR-processen en HR-projecten, is het leerzaam om vanuit verschillende branches te horen hoe zij dit organiseren. En is het na een dag hard werken ook lekker om bij het SMC bij te kunnen praten met andere ondernemers en ondernemende (sales) professionals.
  • Geplaatst door thijs pleging
    Ik ben een retailmarketingmanager / formulemanager die de verbindende en optimaliserende rol weet te spelen tussen franchisor en franchisees. Ik heb dit gedaan in zowel de wonen branche als in de commerciële zorg branche bij organisaties zoals Euretco, Beter Horen, Ambiance zonwering en Alliance Healthcare.
    Ik ben momenteel op zoek naar een volgende stap in mijn carrière. Mijn ervaring als marketingmanager zet ik graag weer in in de retail, maar ik sta meer dan open om dit ook in andere vakgebieden te verzilveren. Dit kan zowel in vaste dienst zijn als op zelfstandige basis.
  • Geplaatst door René Lamein
    Peter wil je dit bericht plaatsen bij de info die ik kreeg van Bart om als nieuw lid een tekst te maken bij mijn profiel?

    Ik werk als sales manager voor Noteborn, de fabrikant van maatmeubelen uit het zonnige Limburg. Ik ben lid geworden van deze studieclub, om ervaringen uit te wisselen en te zien hoe mensen uit verschillende functies , de prestaties neer zetten die nodig zijn om succesvol te zijn.
  • Geplaatst door Wilfred van der Meer
    Aandacht maakt alles mooier. Ik versterk ondernemers bij het creëren van een onvergetelijke klantbeleving zodat klanten ambassadeur worden en voor jou optreden als gratis accountmanager met als gevolg een directe toename van het bedrijfsresultaat. Dit doe ik door het geven van advies, training, coaching en lezingen op het gebied van klantbeleving en gastvrijheid.
    Ik ben lid geworden van SMC vanwege het informele karakter, de leuke mensen en de insteek dat we elkaar als persoon en ondernemer verder helpen.
  • Geplaatst door Harry de Groot
    Van huis uit ben ik een Delftste ingenieur. Ik word vaak ingehuurd voor markting/verkoop activiteiten door ingenieursburo's, ontwerpburo's en technische bedrijve. Ik ben een verkoper met verstand van techniek, of een technicus die kan verkopen ;-) Ik wil bij de SMC ervaringen delen over verkoop, ook in andere branches dan techniek.
  • Geplaatst door Joop Andriesen
    Met meer dan 90 leden bruist de SMC, waarvan ik al meer dan 30 jaar lid ben, als nooit tevoren, een feest om naar de bijeenkomsten te gaan en daar een lezing bij te wonen, maar ook aan de (eet)tafel te sparren met anderen, die in heel andere branches werken maar waarbij er altijd wel een gemene deler is. Zelf ben ik al mijn hele leven pensioen-, verzekerings- en hypotheekadviseur (ik kan ook niets anders dan dat) en heb de club van 1988 tot 2000 "gediend' als secretaris en ben dat nu, sinds 2015, weer. Zie alweer uit naar de komende bijeenkomsten om de onderlinge band nog verder uit te laten groeien, want zo`n studieclub is zó maar een vriendenclub aan het worden!


    seur en
  • Geplaatst door Marcel Janssen
    Na een goed en vasthoudend marketing & salestraject door SMC, ben ik overstag gegaan om een keer te komen kijken bij een SMC bijeenkomst om te zien of het wat is. En ja, het is wel degelijk wat. Sinds 2016 lid van de SMC. Op regelmatige basis even iets anders dan je eigen marketing & saleszaken. Afwisselende onderwerpen, leerzaam en even bijpraten met vakgenoten. SMC is een goede & interessante investering waar energie in zit! En zitten ze even krap, kunnen wij met Antargaz altijd meer energie leveren.
  • Geplaatst door Saffira Lorraine Parker
    De enthousiaste en nuchtere sfeer plus de nieuwe kennis die wordt opgedaan maakte dat ik lid ben geworden. Ik ben een jonge en gedreven ondernemer en bevind mij in de lanceringsfase van MarketKing Strategies. Een toegewijd bedrijf dat klanten aan je bedrijf of merk bindt.
  • Geplaatst door Dick Petersen
    Wat mij bij SMC aanspreekt is het kunnen ‘sparren’ met gelijkgestemden over ons mooie vak.
    De kracht van kennis en kunde delen!
  • Geplaatst door Wietse Bandstra
    Stephen Covey schrijft als 7e (en laatste) eigenschap van effectief leiderschap over 'Sharpen the Saw'. Bij SMC kan je je als Sales / Marketing professional continue verbeteren en nieuwe inspiratie opdoen door middel van de lezingen, het gezelschap en de activiteiten.
  • Geplaatst door Bart Suijkerbuijk
    Beste Peter,

    Bij deze mijn stukje tekst betreft inleiding en toelichting als lid op de website;

    Een zeer inspirerend en hartelijk netwerk bol van relevante ontwikkelingen in de saleswereld. Na de tweede editie van het congres ben ik direct lid geworden en ben van mening dat het goed is voor mijn ontwikkeling en om het creatieve brein te prikkelen. Een wijs man zei ooit: "Als je niet kan delen, kan je ook niet vermenigvuldigen". Dat is in velen opzichten, zowel formeel als informeel van toepassing op de SMC!
  • Geplaatst door Eddy Kreischer
    In 2016 lid geworden van de SMC via Alfredo Potjes mijn leermeester en voorganger bij Espressissimo.

    KWALITEIT COMMUNICEERT KWALITEIT
    Espressissimo richt zich op ondernemers en consumenten die hun gasten, relaties, medewerkers en zichzelf, niet afschepen met een bakkie troost maar kiezen voor kwaliteit, uitstraling en puur genieten. Onze passie voor koffie vindt u ook terug in de advisering van apparatuur, in de service en in de algehele communicatie met u als klant. De gastheer die illy, Moliendo of Goriziana Caffè serveert mag rekenen op lof en complimenten. Serveert u de koffie aan het begin van een gesprek dan zet u daarmee direct de toon. Uw gast mag zich een vriend voelen waarvoor alleen het beste goed genoeg is. U toon daarmee respect en betrokkenheid.
    Het begrip koffiepauze neemt dan de vorm aan van genotvol onderbreken. Liefhebbers herkennen dat en genieten intens van het bitterzoete aroma dat zo'n kopje hen biedt.

    Eddy Kreischer (uw koffieplezier leverancier)
  • Geplaatst door Hugo Heldenbergh
    De ongedwongen prima sfeer, de gesprekken met leden en het programma waren voor mij de redenen meteen lid te worden. Leuk om over het ondernemen of elkaars branche van gedachte te wisselen. Zelf ben ik eigenaar van reclamebureau: ZEAL Creative Agency. Vanuit een relevante propositie en een onderscheidende positionering ontwikkelen we originele reclame. Dat doen we voor startende bedrijven en multinationals, regionaal en internationaal, off- en online, met veel plezier, gedreven en een tomeloze inzet. Kijk op www.zeal.nl
  • Geplaatst door Jan Butterman
    Ik ben lid van het SMC vanaf 2001; geïntroduceerd door een lid tijdens het SMC seminar “maatschappelijk verantwoord ondernemen”; een onderwerp dat toen al wel enigszins begon te spelen en het SMC was er al bij ! Bij de club om iets te delen en om iets te leren; om verbondenheid, gezelligheid maar ook om serieuze momenten samen mee te maken.
    Zelf ben ik, na 25 jaar bedrijfsleven in verschillende commerciële functies, in 2001 voor mezelf begonnen als communicatietrainer / coach en adviseur op het gebied van sales en management. Eerst in een collectief en de laatste 3 jaar geheel zelfstandig. “ Insight and Solutions” is afgeleid van de naam van de stichting “Inzicht en Gezamenlijk Oplossen” . Samen met Greetje, mijn vrouw, hebben we in 2011 de zorg op ons genomen voor een 4tal pleegkinderen die nu “bij Jan en Greetje mogen wonen”. Onze manier van verantwoord ondernemen wordt financieel ondersteunt door deze stichting.
  • Geplaatst door Antoine Thoen
    Na een eerste kennismaking met SMC in 2016 heb ik besloten om eens een volledig jaar betrokken te zijn en te bezien wat de studieclub mij kan brengen.
    De eerste indrukken zijn in elk geval goed, in een ongedwongen sfeer vakgenoten uit verschillende branches ontmoeten die dagelijks met dezelfde zakelijke materie te maken hebben is altijd mooi.
    Verder hoop ik aan de hand van praktische lezingen verdere kennis te vergaren.

    Afgelopen jaren ben ik in verschillende branches actief geweest en heb ik Sales & Marketing vooral op een praktische manier eigen gemaakt. Ik hoop bij SMS vooral op dit gebied meer kennis te vergaren.
    De lezing omtrent Neuromarketing beviel in elk geval prima....

    Tot ziens bij een volgende bijeenkomst!
  • Geplaatst door Jenneke van Mourik
    vorige week de eerste SMC-avond bijgewoond en een interessante lezing mogen horen van Ment Kuiper over Neuromarketing. Het delen van dergelijke kennis is voor mij reden om me net aan te melden als lid van SMC.
  • Geplaatst door Michel Hoetmer
    Michel Hoetmer helpt verkopers, zzp-ers en ondernemers bij het werven van nieuwe klanten. In de loop der jaren heeft hij een nuchtere kijk ontwikkeld op het verkoop- en marketingvak. Hij is vooral erg praktisch. Zijn adagium is 'doe op een nuttige en slimme manier anders dan anderen!' Je vindt honderden artikelen met verkooptips en adviezen op zijn website: www.salesquest.nl

    Naast trainer is Michel ook publicist. Hij schrijft artikelen voor zijn eigen website, Managersonline.nl en Managementblog. Michel schreef diverse boeken over verkopen, waaronder de bestseller 'De zeven zonden van verkopers' en meer recent 'Maak van de telefoon je vriend'.

    Waarom ben ik lid van het SMC? Omdat ik graag in contact kom met vakgenoten en zodoende van elkaar te leren.
  • Geplaatst door Andre Minderman
    Sinds 2017 ben ik lid van SMC, waarbij ik in 2016 voor het eerst kennisgemaakt heb tijdens het jaarcongres bij AFAS in Leusden. Daarna heb ik één keer een ledenavond meegemaakt in Haarzuilens (wat overigens zeer goed beviel).
    Omdat de onderwerpen mij aanspreken en ik graag netwerk ben ik lid geworden van SMC. Daarnaast ligt mijn achtergrond in de sales en blijf ik graag op de hoogte.
    Als directeur/eigenaar van de Security Adviesgroep (Gemcon beveiligingsconsult en VSS consultancy) werken wij met een team van 8 medewerkers om onze opdrachtgevers met raad en daad bij te staan.
    Verrassend om te zien dat Richte Lommert een van de oprichters is van SMC. Bij hem heb ik in 1989 (Yntema Veenendaal) mijn eerste verkooptraining gevolgd. Hiervan zijn mij nog veel uitspraken van Richte bijgebleven, waaronder: Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen!
  • Geplaatst door Jasper Leene
    Sinds eind 2016 ben ik lid van SMC. Primair om te leren van professionals uit de meest uiteenlopende sectoren.
    Met meer dan 15 jaar ervaring in de creatieve sector heb ik geleerd dat je de business van een klant echt goed moet leren begrijpen. Dan pas kun je de juiste creatieve oplossingen leveren die het verschil maken. Want uiteindelijk gaat het erom dat je een bedrijf helpt te groeien of een beter rendement te behalen.

    In samenwerking met creatieve en conceptuele denkers heb ik ook geleerd wat de kracht van een goed idee kan zijn. En hoe bijzonder en uitdagend het is om tot die ideeën te komen en ze uit te voeren.

    Deze achtergrond en ervaring stelt mij in staat om mee te praten, te luisteren, te begrijpen en uit te lijnen tussen de behoeften van de adverteerder en de capaciteiten van ons bureau.

    Wilt u meer weten? Neem dan contact met me op +31 (0) 6-11729317
  • Geplaatst door Harry Bruintjes
    SMC staat voor mij voor een gezellige ontspannen avond met gelijkgestemde mensen die ondernemen en zichzelf willen ontwikkelen. Leren, sparren, lachen en delen in een sfeer van gemoedelijkheid en dat alles onder het genot van een hapje en een drankje.

    Als Partner van Crossings (www.crossings.co.nl), een adviesburo op het gebied van strategie, fusies en overnames, herstel en bedrijfswaarderingen kan ik hier leren van ervaringen van anderen, een beter begrip krijgen van wat er speelt in verschillende branches, inspiratie opdoen en nieuwe mensen en nieuwe thema's leren kennen.
    Iedere keer weer een feest in een sfeer van vriendschappelijkheid!
  • Geplaatst door P-J Lukas
    Sinds 2016 lid van SMC.
    Ik vind hier mensen die kennis willen delen die juist omdat ze vaak uit een andere branche komen ook nog eens onafhankelijk is.
    De bijeenkomsten worden gevuld met inspirerende sprekers, daarnaast is het ook gezellig omdat we elkaar het succes gunnen!
    Kortom: Kennis opdoen tijdens een ontspannen samenzijn en telkens weer leermomenten beleven.
  • Geplaatst door Monika van Staeyen
    Via deze weg wil ik alle leden van de SMC heel fijne zomermaanden wensen. Gisteren echt genoten van de ALV bijeenkomst. Het was goed om bekende en ook weer nieuwe gezichten te zien. Lekker gegeten en bijgepraat, op naar september!
  • Geplaatst door Christian Borsboom
    Met veel plezier een aantal keer als introducee een bijeenkomst van SMC bijgewoond en sinds begin 2016 officieel lid.
    Omdat ik (en vele met mij) in het dagelijks leven nogal druk ben en gefocust op mijn business(fornuizen onder de merknaam Steel en Lancellotti), vind ik het bijzonder aangenaam kennis te delen en op te doen, met mensen buiten mijn branche. Tot nu toe, uiterst gezellig en soms ook leerzaam Ik kijk uit naar nog vele aangename jaren als SMC lid...
  • Geplaatst door Monika van Staeyen
    SMC... een club waar ik toch al een tijdje naar op zoek ben. Waar gelijkgestemden bij elkaar komen en informeel kennis delen en spargesprekken aangaan. Ondanks dat we allemaal "Sales" zijn, is hier duidelijk niet de behoefte aanwezig om deals te closen. Dat is wat volgens mij dé kracht is van de SMC, de gemoedelijke sfeer geeft en barrières doorbreekt. Ik ben zelf nog maar net lid geworden en voel me al goed thuis. Nu nog een paar vrouwen erbij en dan is het plaatje compleet. Kennis en ervaringen delen en van elkaar leren. Dát is waar het om draait.
    The secret of succes is sharing succes!
    Tot op een van de volgende bijeenkomsten, ik kan niet wachten om jullie beter te leren kennen.
  • Geplaatst door Sef Brackel
    Onze, mijn 'SMC'!
    Deze aanhef zegt wat mij betreft zo veel. Al vroeg in mijn loopbaan ben ik lid geworden van SMC. De positionering van SMC is en blijft wat mij betreft springlevend: Leren van en met elkaar in een vertrouwde ambiance van je 'sociaal' goed voelen. Juist in deze tijd zorgt persoonlijke aandacht voor enthousiasme, kracht en groei!
  • Geplaatst door Koos Woltjes
    Veel dank voor jullie vrijmoedige participatie gisteravond. Dankzij jullie is het een een levendige uitwisseling van gedachten geworden. Ik heb genoten, heb weer veel nieuwe leuke mensen ontmoet en mijn passie - het DNA van bedrijven & organisaties - met jullie mogen delen. Was helemaal super!
    Grote groet,
    Koos Woltjes
  • Geplaatst door Bart Weijers
    Reactie op bericht Mireille Overes

    Daar zijn we flink mee aan de slag Mireille. Meer mannen maar beslist ook vrouwelijke leden.
  • Geplaatst door Mireille Overes
    Mijn kennismaking met de SMC was in 2009 bij een nieuwjaarsbijeenkomst. Daarna bij gelegenheid af en toe een bijeenkomst bijgewoond en per 1 januari 2016 officieel lid geworden van de SMC.

    In eerdere functies in de reiswereld en hotellerie was een goede kennis van sales en management noodzakelijk. Sinds ik werkzaam ben bij een gemeente is mijn kennis hiervan niet meer up-to-date.

    De reden dat ik lid geworden ben van de SMC is dat ik graag op de hoogte wil blijven van de nieuwste ontwikkelingen en inzichten binnen het vakgebied Sales en Management.
    Tijdens de bijeenkomsten van de SMC wordt altijd een gastspreker uitgenodigd, voor mij zijn dit zeer leerzame bijeenkomsten in een prettige omgeving met gelijkgestemden. Leden die op rustige eerlijk wijze kennis met je willen delen. Dit motiveert mij om anderen met SMC leden in contact te brengen.

    Mijn wens is dat nog meer vrouwelijke leden in 2016 toe zullen treden tot de SMC!
  • Geplaatst door Edwin
    Vorig jaar lid geworden.Partner @ Spadon Tegelprojecten BV.
    Lid geworden van de SMC omdat ik graag in contact kom met gelijk gestemden en we zijn nooit te oud om te leren.
    En natuurlijk het ook een gezellig samen is éėn van de leuke bijkomstigheden,je kan het geen wat wordt besproken tijdens de bijeenkomsten weer gebruiken in je dagelijks functioneren.
    Dus een win win situatie.
  • Geplaatst door Co van Rossenberg
    Lid vanaf 1980. Was eigenaar van UPC data entry en Direct Marketing Automatisering.
    Als SMC lid wil je met name bevestigd worden in jouw manier van managen en ondernemen.
    Vele avonden en seminars hebben op mij een positieve invloed gehad en bijgedragen aan mijn zakelijke successen.
    Ik heb mijn bedrijf met 130 gemotiveerde medewerkersin 1998 verkocht.aan Wegener.
    Daarna nog een aantal jaren gewerkt als adviseur voor de Raad Van Bestuur. Daarna startende ondernemers begeleid.
    Met zeven leden van de SMC hebben wij gedurende 20 jaar zeiltrips gedaan in Griekenland, Turkeye en de Caribien.
  • Geplaatst door Hein Heijen
    SMC betekent voor mij communicatie. Dit woord stamt van het Latijnse 'Communicatio'. Dit betekent: het maken van contact, het mededelen. En dat is ook precies wat er gebeurt bij SMC. Je maakt contact met gelijkgestemde mensen. Je deelt iets met elkaar. Je deelt elkaars ervaringen, kennis en kunde, en delen is vermenigvuldigen!
    Royal Sales Academy is de naam van mijn bedrijf. De RSA traint salesmensen, met kennis en kunde uit de wereld van de beïnvloedingspsychologie, nog vaardiger te zijn.
    Ik ben lid sinds 2016. De sfeer is zo bijzonder, dat het voelt alsof ik er al jaren kom!
  • Geplaatst door Jaap van der Linden
    SMC betekent voor mij het verbreden van mijn scope door met mensen uit andere bedrijfstakken te sparren. Daarnaast biedt SMC interessante gastsprekers en een gezellige sfeer. Daarom heb ik eind vorig jaar besloten lid te worden en dat bevalt tot nu te prima. Heerlijk om eens te horen hoe amrketing en sales uitdagingen in anadere bedrijfstakken aangepakt worden.
  • Geplaatst door Leon Tindemans
    Sinds begin 2016 ben ik lid van het SMC. De club spreekt mij erg aan omdat sales mijn erg interesseert en ik graag met andere daarover kennis deel.

    Ik heb mijn eigen communicatiebureau en ben gespecialiseerd in het zakelijk gebruik van social media. Ik adviseer bedrijven hoe ze meer sales kunnen halen uit Facebook, LinkedIn en hun website. Een erg interessante en dynamische wereld, waarbij het dus voornamelijk gaat over online sales.
  • Geplaatst door Martin THERECA projectinirichting
    Kennis en verbinden is key bij SMC. De sprekers tijdens bijeenkomsten zetten aan tot nadenken en acties. Daarnaast is het prettig toeven en proeven in een ontspannen familie-achtige sfeer met zakelijke mensen.
    Martin Adema
  • Geplaatst door Victor Benard
    Sinds 2015 zij wij lid van SMC. Inmiddels 3 bijeenkomsten bezocht die als erg leerzaam ervaren zijn. De informele sfeer en het leerzame karakter spreken ons erg aan. Elke keer met andere interessante mensen aan tafel waardoor je horizon verbreedt en je kennis vergroot, kennis opdoen door ervaring te delen.
    Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken bij Robijns BV.
    Robijns BV is een voorraadhoudende groothandel in sport-, outdoor-, kampeer -en reisbranche voor diverse a-merken zoals Suunto kompassen en sporthorloges, Camelbak waterdrinksystemen, Bach rugzakken, Katadyn waterfilters, Optimus kookbranders en accessoires en Rubytec smart solutions voor iedere reis.
    Graag tot ziens op de volgende bijeenkomst.
  • Geplaatst door Arthur Stuivenberg
    Sinds 2000 ben ik lid van SMC. Een gezellige maar ook leerzame studieclub. De reden dat ik al jaren lid ben is dat je er op ontspannen wijze op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Ook leuk om af en toe eens met wat oudere leden te spreken (die het klappen van de zweep al kennen).

    Op dit moment heb ik twee bedrijven:

    - Natural Mood Makers houdt zich bezig met geurmarketing én het aantoonbaar verhogen van de arbeidsproductiviteit op de werkvloer. Voor beide toepassingen zetten wij natuurlijke etherische geuroliën in.

    - De Koffie Consultant helpt bedrijven en instellingen om de juiste keuze te maken m.b.t. hun warme dranken voorziening. Wij adviseren onze klanten op zodanige wijze dat ze over lekkere koffie en thee kunnen beschikken zonder dat het ze teveel kost.
  • Geplaatst door Fred Müller
    Sinds 2004 ken ik de SMC en haar leden. De bijeenkomsten van de SMC hebben een informeel karakter. Iedereen gaat heel open met elkaar om. Doel van de club is om naast de 1e eerste kennismaking elkaar beter te leren kennen en om van elkaar te leren. De verhalen van de vaak goede gastsprekers zijn informatief en werken zeer motiverend.
    Na 34 jaar werkzaam te zijn geweest in de grafische branche als salesmanager, ben ik nu multi-functioneel als taxi/limousine chauffeur, drumleraar, bandcoach en grafisch adviseur. De interesse die getoond wordt door de leden te samen met de goede raadgeving helpen mij bij het uitvoeren van mijn jobs. Kortom: de SMC is The Place to be
  • Geplaatst door EIKO WALESON
    Ben nu zo'n 10 jaar lid van de SMC en dat bevalt uitstekend!
    Omdat ik als reclamefotograaf veel solo werk is het erg fijn om regelmatig mensen uit andere branches te ontmoeten
    en bij goede spijs en drank van gedachten te wisselen.
    Ook leerzaam zijn de wisselende onderwerpen van de gastsprekers.
    Uiteindelijk zijn de meeste SMC'ers goede bekenden en vrienden geworden,dat zegt eigenlijk voldoende !

Gert Jakobs - 16/6/20 terugkijken op:

https://youtu.be/3NLYINMM6yw

Gastsprekers in 2020

21-01: Hein Heijen

18-02: Lucien Engelen

17-03: Masterclass TOP-                 sectoren in NL                     (verplaatst 2021)

21-04: SMC Café Online                  live webinar mmv                Her Grimbergen

19-05: SMC Café Online  webinar mmv hoofdgast Marcel Kuckelkorn en SMC leden: Jasper Leene, Tom van Dun en Jan Holsappel            

02-06: Studiereis Duitsland

           Verplaatst !

           - Meyer Werft GmbH

              in Papenburg

           - Mercedes, Bremen

03-06: Studiereis Duitsland

            Verplaatst !

           - Airbus, Hamburg

16-06: ALV online, met

           Gert Jakobs

-------zomervakantie-------

15-09: Jos van den Berg

06-10: Bezoek Lightyear o.v

06-10: Bezoek Signify o.v.

20-10: Charlotte Labee

17-11: Toine Simons

15-12: SMC Kerst Café

Gastenboek SMC

  • 09-02-2019 - In de eerste plaats nog van harte gefeliciteerd met het...  lees meer
  • 01-05-2018 - Na 35 jaar weer terug bij de SMC. Dit keer...  lees meer
  • 01-05-2018 - De SMC is een enthousiaste groep mensen die op professionele...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2020 SMC | Sales Management Club | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel